Search
Close this search box.

طراحی سایت چاپ و تبلیغات

طراحی سایت چاپ و تبلیغات

ما با شما تماس می گیریم

ما با شما تماس می گیریم

لطفا امتیاز دهید

برای صنف چاپ و تبلیغات داشتن یک وب سایت کارآمد بسیار حائز اهمیت است. داشتن یک وب سایت چاپ می تواند به همه ی چاپخانه دارانی که در زمینه چاپ افست و چاپ دیجیتال فعالیت میکنند کمک کند که علاوه بر یافتن مشتریان بیشتر، بتوانند خدماتشان را راحت تر و سریعتر معرفی کنند و نمونه کارهای خود را به راحتی در دسترس مخاطبانشان قرار دهند.

مزیت داشتن وب سایت چاپ این است که شما می توانید با توضیح انواع خدمات خود در سایت، مخاطبان جدیدی پیدا کنید. به طور مثال شما در مورد چاپ کاتالوگ اختصاصی مطلبی را در وب سایت خود منتشر می کنید. افرادی که به دنبال چاپ کاتالوگ برای کسب و کار خود هستند، مطلب شما را در گوگل پیدا می کنند و با شما تماس می گیرند. به این صورت شما می توانید مخاطبان و مشتریان بالقوه ی زیادی داشته باشید.

یکی دیگر از مزایای طراحی سایت چاپ این است که شما می توانید صدها نمونه کار طراحی و چاپ را در وب سایت خود قرار دهید و به مشتریانی که تمایل دارند قبل از سفارش نمونه کارهای شما را ببینند لینک صفحه نمونه کارتان را بدهید. این نمونه کارها می توانند کارت ویزیت، کاتالوگ، جعبه و بسته بندی یا هر محصول دیگری که در حوزه چاپ است، باشند.

سفارش آنلاین سایت چاپ

با این کار شما هم اعتماد مشتریانتان را به دست می آورید و هم اینکه لازم نیست مشتری به صورت حضوری به شما مراجعه کند یا برای هر مشتری به طور مجزا نمونه کارهای خود را در واتس اپ و تلگرام ارسال کنید.

همچنین در صورتی که بتوانید سفارش دهی آنلاین را پشتیبانی کنید، می توانید با راه اندازی بخش سفارش گیری اینترنتی، مشتریان خود را ترغیب کنید که به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت نموده و هزینه ی آن را پرداخت نمایند.

در واقع شما در ابتدا در صدر نتایج جستجوی گوگل ظاهر می شوید، پس از ورود کاربر به سایت، اطلاعات مفیدی در مورد محصولی که او می خواهد در اختیارش قرار می دهید، سپس کاربر نمونه کارهای مرتبط با محصول مد نظرش را می بیند و در نهایت به صورت آنلاین آن را سفارش می دهد.

در نتیجه شما با راه اندازی یک وب سایت چاپ، هم کاربران را به شکل کاملا مدرنی جذب کرده و برایشان اعتماد سازی می کنید، هم اینکه نیازی نیست کاربران به شما مراجعه ی حضوری داشته باشند. این مسئله دو مزیت دارد، مزیت آن برای شما این است که نیاز نیست کارمندانی را برای پاسخ به مراجعات حضوری در مجموعه خود داشته باشید و مزیت آن برای کاربر هم این است که ممکن است او زمان کافی برای مراجعه به مجموعه شما را نداشته باشد و یا اینکه مسافت او و مجموعه ی شما بسیار زیاد باشد.

در نتیجه با سفارش آنلاین و پرداخت آن، هم پروسه برای شما بسیار ساده و راحت می شود و هم برای مشتری شما.

می توانید وب سایت های چاپ روشا و چاپ ایرانیان را که توسط ما طراحی شده اند مشاهده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *